გაკვეთილის
გეგემა
მასწავლებლი სახელი და გვარი. პირადი ნომერი:
სოფიო ხიჯაკაძე. 60003010385
საგანი: ხელოვნება.
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი; IV კლასი.
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ფერწერა (შემაჯამებელი)
გაკვეთილის მიზანი: მოსწალეთა მიერ შეძენილი ცოდნის ხარისხის
შემოწმება, ფერწერული ნამუშევრის გარჩევა, ანალიზი. არგუმენტირებული მსჯელობის, ჯგუფური
მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1.
|
აქტივობა
1 მისალმება, მოლოდინების განსაზღვრა,
წინარე ცოდნის კითხვა-პასუხის რეჟიმით შემოწმება, ფერწერულ ნამუშევრებზე დაკვირვებით. აქტივობის მიზანია მოსწალეების გამოწვევა და
მათი მოტივაციის გაზრდა საგაკვეთილო პროცესისათვის.
|
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეები ნახავენ ფერწერის ნიმუშებს სლაიდ-შოუს
საშუალებით, საიდანაც ამოიცნობენ გაკვეთილის თემას და გაეცნობიან გაკვეთილის მიზანს,
კითხვა-პასუხის რეჟიმში მოხდება არსებული ცოდნის შემოწმება, ფერწერულ ნიმუშებზე დაკვირვება
და ანალიზი და მათი მოტივაციის გააქტიურება საგკვეთილო პროცესისათვის.
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი
|
10 წთ.
|
2.
|
აქტივობა 2 ინდივიდუალური მუშაობა.
აქტივობის მიზანია არსებული
ცოდნის გააქტიურება.
|
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეებს
ინდივიდუალურად დაურიგდებათ დავალების ფურცლები, რომელზეც მოხდება წინარე ცოდნის,
სახ. ხელოვნების დარგის ფერწერის სახეების, მოზაიკისა და ვიტრაჟის ცოდნის შემოწმება.
|
ინდივიდუალური
|
მასწავლებლის მიერ დამზადებული ტესტები, საწერ კალმები.
|
10 წთ.
|
3.
|
აქტივობა 3: ჯგუფური მუშაობა
აქტივობის მიზანია თეორიული
ცოდნის გამოყენება.
|
აქტივობის მოკლე აღწერა:
მოსწავლეები ჯგუფში მოახდენენ ყუთში ჩაყრილი ფერწერის ნიმუშების დახარისხებას და
დაჯგუფებას ფერწერის სახეობების მიხედვით. გააკეთებენ შესრულებული სამუშაოს პრეზენტაციას.
|
ჯგუფური
|
ფერწერული ნამუშევრების ილუსტრაციები, ფორმატის ქაღალდი, წებო.
|
10 წთ.
|
4.
|
აქტივობა 4: მოსწავლეთა ცოდნის
შემოწმება, კროსვორდის შევსება ინდივიდუალურად.
|
აქტივობის მიზანია მოსწავლეებმა დამოუკიდებლად მოახდინონ საკუთარი ცოდნის
რეალიზება კროსვორდის შევსება.
|
ინდივიდუალური
|
კროსვორდი
|
10 წთ.
|
გაკვეთილის მისაღწევი შედეგი:
ს.გ. IV.5 იცავს დროის ლიმიტს ყველა ტიპის აქტივობის შესრულებისას;
ს.გ. IV.6
მონაწილეობს ჯგუფურ სამუშაოში
(ერთობლივი გადაწყვეტილების მიღებაში, ფუნქციების განაწილებაში);
ს.გ.
IV.7 ხელოვნების ნამუშევრებზე
საუბრისას იყენებს შესაბამის ტერმინებს განვლილი მასალიდან.
შეფასება:
თვითშეფასების
რუბრიკა
მოსწავლის
სახელი და გვარი
|
||||
აქტივობები
|
გიორგი ბარაძე
|
ნინი ნანაძე
|
მათე მათითაიშვილი
|
მარიამ ჟღენტი
|
I აქტივობა:
მსჯელობის უნარი, ჩართულობა, აქტიურობა.
|
||||
II აქტივობა: სწორი პასუხების რაოდენობა.
|
||||
III აქტივობა: ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების, ჩართულობის, აქტიურობის,
თანამშრომლობის შეფასება.
|
||||
IV აქტივობა: მიღებული ცოდნის გამოყენება.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий