გაკვეთილის გეგმა და მისი კომპონენტები

გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგემა
მასწავლებლი სახელი და გვარი. პირადი ნომერი: სოფიო ხიჯაკაძე. 60003010385
საგანი: ხელოვნება.
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი; IV კლასი.
მოსწავლეთა რაოდენობა: 4
გაკვეთილის თემა: ფერწერა (შემაჯამებელი)
გაკვეთილის მიზანი: მოსწალეთა მიერ შეძენილი ცოდნის ხარისხის შემოწმება, ფერწერული ნამუშევრის გარჩევა, ანალიზი. არგუმენტირებული მსჯელობის, ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)
1.
აქტივობა  1   მისალმება, მოლოდინების განსაზღვრა, წინარე ცოდნის კითხვა-პასუხის რეჟიმით შემოწმება, ფერწერულ ნამუშევრებზე დაკვირვებით.    აქტივობის მიზანია მოსწალეების გამოწვევა და მათი მოტივაციის გაზრდა საგაკვეთილო პროცესისათვის.
   

აქტივობის აღწერა: მოსწავლეები ნახავენ ფერწერის ნიმუშებს სლაიდ-შოუს საშუალებით, საიდანაც ამოიცნობენ გაკვეთილის თემას და გაეცნობიან გაკვეთილის მიზანს, კითხვა-პასუხის რეჟიმში მოხდება არსებული ცოდნის შემოწმება, ფერწერულ ნიმუშებზე დაკვირვება და ანალიზი და მათი მოტივაციის გააქტიურება საგკვეთილო პროცესისათვის.
ინდივიდუალური
კომპიუტერი
10 წთ.

2.
აქტივობა 2  ინდივიდუალური მუშაობა.

    აქტივობის მიზანია არსებული ცოდნის გააქტიურება.

   
აქტივობის  აღწერა: მოსწავლეებს ინდივიდუალურად დაურიგდებათ დავალების ფურცლები, რომელზეც მოხდება წინარე ცოდნის, სახ. ხელოვნების დარგის ფერწერის სახეების, მოზაიკისა და ვიტრაჟის ცოდნის შემოწმება.

ინდივიდუალური
მასწავლებლის მიერ დამზადებული ტესტები, საწერ კალმები.
10 წთ.
3.
აქტივობა  3:  ჯგუფური მუშაობა
     აქტივობის მიზანია თეორიული ცოდნის გამოყენება.

     აქტივობის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები ჯგუფში მოახდენენ ყუთში ჩაყრილი ფერწერის ნიმუშების დახარისხებას და დაჯგუფებას ფერწერის სახეობების მიხედვით. გააკეთებენ შესრულებული სამუშაოს პრეზენტაციას.  

ჯგუფური
ფერწერული ნამუშევრების ილუსტრაციები, ფორმატის ქაღალდი, წებო.
10 წთ.
4.
აქტივობა 4:  მოსწავლეთა ცოდნის შემოწმება, კროსვორდის შევსება ინდივიდუალურად.
    
აქტივობის მიზანია მოსწავლეებმა დამოუკიდებლად მოახდინონ საკუთარი ცოდნის რეალიზება კროსვორდის შევსება.

ინდივიდუალური
კროსვორდი

10 წთ.

გაკვეთილის მისაღწევი შედეგი:
ს.გ.  IV.5   იცავს დროის ლიმიტს ყველა ტიპის აქტივობის შესრულებისას;

ს.გ. IV.6  მონაწილეობს ჯგუფურ სამუშაოში (ერთობლივი გადაწყვეტილების მიღებაში, ფუნქციების განაწილებაში);

ს.გ. IV.7  ხელოვნების ნამუშევრებზე საუბრისას იყენებს შესაბამის ტერმინებს განვლილი მასალიდან.  

შეფასება:
თვითშეფასების რუბრიკა


მოსწავლის სახელი და გვარი
აქტივობები
გიორგი ბარაძე
ნინი ნანაძე
მათე მათითაიშვილი
მარიამ ჟღენტი
I აქტივობა: მსჯელობის უნარი, ჩართულობა, აქტიურობა.




II აქტივობა: სწორი პასუხების რაოდენობა.




III აქტივობა: ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების, ჩართულობის, აქტიურობის, თანამშრომლობის შეფასება.




IV აქტივობა: მიღებული ცოდნის გამოყენება.







Комментариев нет:

Отправить комментарий